Monthly Archives: Maio 2018

AXUDAS LIBROS, MATERIAL E FONDO SOLIDARIO E.S.O.

Os pais/nais/titores dos alumnos que o vindeiro curso 2018/2019 cursen 1o de Educación Secundaria Obrigatoria, teñen de prazo do 22 de maio ao 22 de xuño para presentar a documentación relativa ás axudas para a adquisión de material escolar e … Continue reading

Posted in noticias, secretaria | Tagged , , , | Leave a comment

AYUDAS LIBROS, MATERIAL Y FONDO SOLIDARIO PARA E.S.O.

Los padres/madres/tutores de los alumnos que el próximo curso 2018/2019 cursen 1º de Educación Secundaria Obligatoria, tienen de plazo del 22 de mayo al 22 de junio para presentar la documentación relativa a las ayudas para la adquisición de material escolar … Continue reading

Posted in espanol, noticias, secretaria | Tagged | Leave a comment

AYUDAS LIBROS, MATERIAL Y FONDO SOLIDARIO. CURSO 2018/2019

Circular primaria – Ayudas Libros de Texto Solicitude – Anexos I e II

Posted in espanol, noticias, secretaria | Tagged , | Leave a comment

AXUDAS LIBROS, MATERIAL E FONDO SOLIDARIO. CURSO 2018/2019

Circular primaria – Axudas Libros de Texto Solicitude – Anexos I e II

Posted in noticias, secretaria | Tagged , , | Leave a comment

Evaluación individualizada

Evaluación Diagnóstico – información

Posted in espanol, noticias, secretaria | Tagged | Leave a comment

Avaliación Individualizada

Avaliación Diagnóstico – información pais

Posted in noticias, secretaria | Tagged , | Leave a comment

Carta de la Fundación GLORR a las madres/padres.

  Carta a los padres – prim 18

Posted in espanol, noticias, secretaria | Tagged | Leave a comment

Carta da Fundación GLORR ás nais/pais.

  Carta a os pais – GAL prim 18

Posted in noticias, secretaria | Tagged , | Leave a comment

Fotos da Semana das Letras no Colexio

Aquí vai o enlace ás fotos das Nosas Letras. https://www.facebook.com/pg/colexioludy/photos/?tab=album&album_id=1831750813560924

Posted in edlg, espanol | Tagged | Leave a comment

VÍDEO DOS BOLECHAS SOBRE MARÍA VICTORIA MORENO

Posted in edlg, espanol | Tagged | Leave a comment